Amerika Hakkında Faydalı Bilgiler Blogu!

22 Kasım 2012 Perşembe

Merhaba

BİR BERBER BİR BERBERE BİRE BERBER SENİ BERBER SENİ AMERİKADA YERLER DEMİŞ

                                        


Bu blog'u, Amerika'yı merak eden, Amerika'ya gitmeyen isteyen, Amerika'da başına iş gelmiş amanın ne yapacağım diyen onu diyen bunu diyen Amerika sevdalılarına fikir olsun diye yazacağım şeyler ile dolduracağım..



Benim adım Fatih. Endüstri Mühendisiyim. 
İlk kez 2009 yılında Amerika'ya work and travel ile gittim, 1 yıl sonra mezun olup internship'e gittim. Toplamda 3 yıla yakın Amerika'da yaşadım ve çalıştım. Bu süre boyunca bir çok şey yaşadım, vize görüşmelerinden iş sponsorluklarımın reddine, j1 vizesinden waiver'a, waiver'dan h1 vizesine, araba almaktan kaza yapmasına, hastalanmaktan collection agency'sine kadar, ve bunları burada sizlerle paylaşacağım. 



Oralarda biryerlerde, şuan bu blog'u okuyanlar içerisinde elbette benden iyi bilenler vardır.
Bu adamlar niye yazmaz?
İşte onlar da buraya yazsın, yorum yapsın. 

Desin ki bu da var bunu da yazın. Bana mail atsın yayınlayayım.
Bana dediğim şuraya: fatihgork@hotmail.com

Görüşmek üzere,
Fatih.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder